Onze school

Bij De Bottel krijgen we er energie van als we kinderen zien stralen. We gaan samen met de kinderen op ontdekking uit en leren steeds weer wat nieuws. Op onze Vreedzame School voelt iedereen zich prettig en veilig en geven we elkaar de ruimte om te zijn wie je bent. Samen zetten we elke dag stappen vooruit. Laat de toekomst maar komen!

Missie en visie Wij bieden kinderen een stevige basis voor de toekomst. Met aandacht voor zowel kennis als vaardigheden en talenten, leren we onze kinderen in zichzelf te geloven. Door zelf ook iedere dag te blijven leren, inspireren we kinderen om het beste uit zichzelf te halen. Zodat ze hun eigen plek in kunnen nemen in de maatschappij, met respect en oog voor een ander en vertrouwen in zichzelf.
Verder lezen

Ons onderwijs Wij bieden onze leerlingen een veilige plek om te leren en te ontdekken. Op De Bottel werken we in units. Leerlingen van verschillende leeftijden leren met en van elkaar op hun eigen niveau. Ons onderwijs krijgt vorm aan de hand van thema’s. De units werken met hetzelfde thema, waarbinnen alle vakken en vaardigheden aan bod komen.
Verder lezen

Ons team Bij De Bottel hebben we allemaal een enorme passie voor onderwijs. Maak kennis met ons en ontdek ook ons vierpotige teamlid!
Verder lezen

Werken bij De Bottel Bij De Bottel zijn we echte teamspelers. We plaatsen het belang van de kinderen op de hoogste plek. Jij ook? Dan pas jij misschien wel in ons team!
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Onze school is samen met andere Dynamiekbasisscholen uit de buurt onderdeel van Dynamiek Scholengroep. Dynamiek Scholengroep werkt vanuit onderwijsvernieuwing richting het best mogelijke én best passende onderwijs voor ieder kind.